Jag har lärt mig ett nytt ord. Ett ord som stämmer väl in på den verksamhet vi bedriver i MiG - Passionsnätverka.
Gustav Martner, Executive Creative Director på CP+B Europe är mannen som i all sin webb och reklamkunskap påpekade vikten av att passionsnätverka.
På CP+B är man ständigt uppkopplad mot omvärlden såsom New York, Paris och andra världsmetropoler. Som om det inte skulle vara nog att jobba virtuellt så har man där förstått vikten av att komplettera med fysiska möten titt som tätt.
Gustav M berättade på Marknadsföringens Dag om hur han blev uppringd och tillfrågad att medverka på en nätverkträff någonstans ute i vida världen med spännande människor han inte då kände mer än till namnet. Han tackade ja, trots att han fick stå för kostnaderna själv men i gengäld fick han "goa" kontakter som resulterat i många bra jurysammanhang och kreativa möten.
Det blev en tankeställare för Gustav kan man tro.
Kontenatan av detta är en uppmaning till dig - hur mycket du än har på ditt skrivbord, se den strategiska nyttan och nöjet och affärsnätverka på MiG´s spännande seminarier.
Så vila ut i påsk och kom tillbaka full med energi och passionsnätverka med oss i MiG!
Kristina
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar