Dags igen, dags för MiG´s Guldfrukost!!!
Den 30 september i arla morgonstund ett par timmar innan Konvent Framtid är du hjärtligt välkommen till en festlig stund med oss i MiG då HUI Research är frukostvärd och vi korar Årets Marknadsförare, presenterar Årets kommunikatör och säljare 2010.
Underhållning och intressant föreläsning står på agendan.
Årets Marknadsförare 2010 är vald - men hemlig fram till denna arla morgonstund den 30 september. (Förra året var det fotbolssklubben Häcken som kammade hem titeln.)
Årets kommunikatör och säljare 2010 däremot vilar i dina händer, vilka nomineras och vilka namn väljer juryn att kora?
Kriterierna för Årets kommunikatör och säljare enligt nedan:
Årets kommunikatör 2010
”Årets kommunikatör har genom sin person och sin gärning skapat interaktivitet genom kommunikation som fått människor att lyssna och agera, åsikter att ändras eller stärkas och saker att hända.
Genom engagemang och handling har hon/han placerat sin organisation i det offentliga rummet och uppnått uppställda mål.”
(Förra året var det Evelina Wahlqvist forskare och kommunicerande i frågor kring kreativitet och kulturnäring, året dess för innan Janne Josefsson som korades till Årets kommunikatör)
Årets säljare 2010
”Årets säljare är innovativ, kreativ, handlingskraftig och modig, en relationsbyggare som förstått vikten av äkta relationer både inom och utanför den egna organisationen.
Genom stort engagemang har hon/han skaffat sig en god kunskap om kundens affärsidé, målgrupp och omvärld för att på så sätt utvinna oanad kundnytta .
Kontentan av det, är ett väl dokumenterat säljresultat.”
(Förrå året blev Zuhir Hersi årets säljare och året dess för innan Pelle Johannisson på Liseberg.)
Kom med förslag redan nu, här eller på fb alternativt i mail till kristina@mig.se.
Glöm inte heller att blocka hela dagen lång, den 30 september med MiG, Guldfrukost och Konvent Framtid 2011 på Svenska Mässan i Göteborg.
Härlig sommar
önskar
Kristina Cohn Linde
Vd, Marknadsföreningen i Göteborg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar